You are currently viewing Székhelyszolgáltatás postakezeléssel együtt? Igen!

Székhelyszolgáltatás postakezeléssel együtt? Igen!

Tudta, hogy a székhelyszolgáltatásba a postakezelés is beletartozhat? Mi küldeményeiről is gondoskodunk, hogy Ön a cégügyekre fókuszálhasson!

A cégvezetők egyik legnagyobb dilemmája, hogy mi az, amire érdemes költeni, és mi terheli feleslegesen a költségvetést. A székhelyszolgáltatás határozottan az előbbi kategóriába tartozik, hiszen egy kiszámítható, fix havi költségért cserébe valamennyi háttérmunkát egy rutinos csapat vesz át. Ha Ön is ezt az utat választja, nincs szüksége saját irodára és a hatósági ellenőrzéseket sem kell az otthonában fogadnia. De vajon lehet ezt még fokozni? Velünk igen!

Székhelyszolgáltatás postai küldemények kezelésével

Ismerős Önnek a helyzet, amikor egy fontos küldeményt vár, de nem tud elszakadni a munkájától, hogy elmenjen érte a postára? Na és az, amikor épp igazán sok dolga lenne, a családja is otthon várja, Önnek mégis fél órát kell sorban állnia, hogy átvegyen egy levelet? Nos, ezek azok a helyzetek, egy sor másik, hasonlóval együtt, amiktől végleg megszabadulhat, ha igénybe veszi szolgáltatásunkat, melybe a postakezelés is beletartozik.

Nálunk nem fordulhat elő, hogy épp házon kívül vagyunk, amikor a postás megérkezik, folyamatos recepciót üzemeltetünk, ami azt jelenti, hogy rendes munkaidőben hétfőtől péntekig elérhetőek vagyunk az irodában. Átveszünk minden küldeményt, postai meghatalmazással a tértivevényes, hivatalos leveleket is, és annak megfelelően kezeljük őket, ahogy arról előzetesen megállapodtunk.

Milyen opciók vannak a postai küldemények kezelésére?

A postakezelést illetően nálunk nincsenek extra költségek, valamennyi opciót magába foglalja a székhelyszolgáltatás havi díja, vagyis minden csak azon múlik, Önnek mi kényelmes. Az alábbi három lehetőséget kínáljuk:

  1. Dönthet úgy, hogy leveleit személyesen veszi át, ebben az esetben e-mailben tájékoztatjuk a beérkező küldeményekről.
  2. Amennyiben arra tart igényt, beérkező leveleit tovább postázzuk Önnek a megadott levelezési címre.
  3. Választhatja a lehető legegyszerűbb utat; mi átvesszük a leveleket, beszkenneljük és e-mailben továbbítjuk.

Néhány egyéb tudnivaló a postakezeléssel kapcsolatban

Ahogy minden, törvényben előírt és Ön által kért cégiratot, úgy a postai küldeményeket is megőrizzük irodánkban. Küldeményeit biztos helyen tudhatja nálunk egészen addig, ameddig Ön vagy felhatalmazottja nem jelentkezik érte. Természetesen ugyanez igaz az értesítőkre, amennyiben tértivevényes levele érkezett, és nem adott megbízást ezek átvételére.

Semmi esetre sem hagyjuk elfelejteni a postai küldeményeket, ha hosszú ideig nem jelentkezik értük, ismételt értesítést küldünk. Ha tart attól, hogy teendői mellett esetleg nem jut ideje napközben az e-maileket böngészni, arra is van megoldásunk, igény szerint figyelmeztető SMS-t küldünk, így garantáltan nem marad le semmiről.

Végül, de nem utolsó sorban van még egy fontos dolog, amiről tudnia kell a postakezeléssel kapcsolatban. Amennyiben idővel úgy alakul, hogy a velünk kötött szerződése megszűnik, küldeményeit többé nem vesszük át, ebben az esetben a leveleket visszairányítjuk a feladóhoz „megszűnt székhely” jelzéssel.

Nagyvonalakban erre számíthat nálunk, de ahogyan azt fentebb már írtuk, minden attól függ, hogy pontosan mire tart igényt. Szerződéskötés alkalmával mindent pontosan átbeszélünk, hogy a székhelyszolgáltatás postai küldemények kezelésével együtt, minden részletében az Ön érdekeit szolgálja. Ha mindaz, amit nyújtani tudunk, elnyerte tetszését, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink egyikén. Várjuk megkeresését!