Ha igénybe veszi szolgáltatásunkat, átvesszük az adminisztrációs terheket, vagyis időt és pénzt spórol, de mi a helyzet a székhelyszolgáltatási hűségidő kérdésével?
Tudjuk jól, hogy egy saját vállalkozás izgalmas szakmai lehetőségeket, rugalmasságot és egyben szabadságot ígér, ugyanakkor rengeteg teendővel, valamint extra költséggel jár. A jó hír, hogy Önnek nem szükséges fenntartania egy irodát és az adminisztrációs feladatokkal sem kell foglalkoznia, hiszen épp erre való a székhelyszolgáltatás. Ön élvezi a saját vállalkozás előnyeit, mi pedig intézzük a többit, ám mielőtt szerződést köt velünk, jó, ha tisztában van néhány dologgal.
Mi is az a székhelyszolgáltatási hűségidő?
Szerződéskötéskor látni fogja, hogy számos kérdésben Ön dönthet, ezzel saját igényeire szabhatja a szolgáltatást, van azonban olyan dolog is, ami törvényileg meghatározott. A 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet értelmében csak határozatlan időre lehet szerződést kötni, ez alól egyetlen kivétel van, ha a cég létesítése határozott időre szól. Ugyanakkor egy éven belül egyik fél sem gyakorolhatja a rendes felmondás jogát, ami azt jelenti, hogy a szerződés minimum egy évig él.
A törvényalkotó ezzel az illegális tevékenységet kívánja visszaszorítani, korábban ugyanis sokan visszaéltek a székhelyszolgáltatás nyújtotta lehetőségekkel. A kötelezettségvállalás hátterében tehát egészen más áll, mint ahogy azt sokan feltételezik, ráadásul mindez a szolgáltató és az ügyfelek számára is egyfajta védőhálóként van jelen, hiszen segít elkerülni az esetleges anyagi károkat. Nálunk ezen felül nem kell extra hűségidővel számolni, az egy év leteltével az Ön kezében van a döntés.
A szolgáltató szerepe a kérdésben
Azon felül, hogy a székhelyszolgáltatási hűségidő törvényileg kötelező, természetesen nekünk is érdekünkben áll, hogy a trükközők elkerüljenek minket, és ezzel Önt, mint leendő ügyfelünket is védjük. A szerződést minden esetben úgy alakítjuk, hogy az lehetőség szerint hozzájáruljon az illegális tevékenység visszaszorításához, Ön pedig azt érezze, hogy jól döntött és vállalkozása biztos kezekben van nálunk.
Ezzel együtt be kell látni azt is, hogy szolgáltatóként az első időszakban sokkal több munkát fektetünk be, mint amit a szolgáltatási díj lefed és hónapok telnek el, mire ez kiegyenlítődik. Hogy mi mindent csinálunk mindjárt az együttműködésünk kezdetén? Szerződést készítünk, intézzük a befogadó nyilatkozatot, gondoskodunk arról, hogy cég névtáblája kikerüljön a helyére, tájékoztatjuk és megválaszoljuk az összes kérdést, ami felmerül Önben.
Mindezek alapján máris érthető, miért alakítottuk ki éppen úgy a szolgáltatási díjcsomagokat, ahogyan azt a honlapunkon is látja. Egyértelműen a 12 havi díjcsomagunk a legkedvezőbb, a 6 havi már valamivel nagyobb összeg és a 3 havi a legköltségesebb opció. Ez a legtöbb székhelyszolgáltató díjszabásáról elmondható, hiszen az említett két okból kifolyólag ez szolgálja az érdekeket, ráadásul Ön is jól jár vele.
Milyen előnyöket élvezhet, ha minket választ?
Ha előre gondolkodik, és mindjárt a szerződéskötésnél a 12 havi díjcsomagot választja, azzal már önmagában jelentős összeget takarít meg. Mi azonban ennél is jobb ajánlatot biztosítunk Önnek, ha ugyanis ezen felül partnerünkre bízza a cégmódosítást és a társasági szerződés készítését, akkor 1 havi díjkedvezményt biztosítunk, ráadásul azzal sem kell foglalkoznia, hogy keressen egy megfelelő ügyvédi irodát.
Elsőre talán úgy gondolja, hogy vállalkozása ügyeit nem szívesen bízná másokra, ám ha megtapasztalja, milyen, ha mi vesszük át az adminisztrációs terheket, hamar rá fog jönni, hogy rengeteget profitál. Átláthatóan és precízen végezzük a munkánkat, így Ön nyugodtan intézheti a szakmai ügyeket, hogy vállalkozása még nagyobb sikereket érhessen el. Ha megválaszoltuk kérdéseit a székhelyszolgáltatási hűségidővel kapcsolatban és úgy érzi, ránk van szüksége, várjuk megkeresését!